my dream has been destroyed by you

my dream has been destroyed by you
Is'nt someone missing ME

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

چه خواب کوتاهی

امروز تنم پوست از دلم کند و امشب دلم تنم ریش کرد..اه خسته شدم ازاین جنگ تن به تن من وتن از این هیچستان که به ویرانه باز میشود درش...ازین خفته های خفه شده در شب به اواز خواب مرده... دلم قطره ای میخواهد کمی زلال،سرد بوی خاک دهد،دلم اواز میوخاهد بردار یا نه فرقی ندارد ....فقط کمی ازاد باشد ...متنش را میگویم ازاد باشد که هرچه میخواهد بگوید از من نه از تن میدانم دشمنند میدانم سرم امروز به دیوار تاق ویرانه ی خودم چسبید ...چه چسبیدنی که لذت بردم ..کاش ویران میشد و کاش نبودم هیچ وقت تنها میدانم که خسته ام ...شاید با تو که نمیدانم کیست این تو ....شاید با تو همدرد باشم شاید همدل شاید همسخن ....شاید مضحکه ام کنی کمی خنده برای ادممخوب است ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر